2015. január 4., vasárnap

Teen wolf 28 napos kihívás

A  Staryti oldalán találtam : itt Link 
Ha nem láttad a 4.évadig akkor spoilerrel találkozhatsz!


1. nap - Kedvenc férfi karaktered 
Scott, Stiles, Derek (nem tudok dönteni köztük :D)

2. nap - Kedvenc női karaktered 
Malia, Lydia, Kira

3. nap - A legjelentéktelenebbnek tartott férfi karakter 
Danny (pedig olyan aranyos)
Sokkal többet ki lehetett volna hozni belőle .

4. nap - A legjelentéktelenebbnek tartott női karakter 
A szőke béta a 2. évadból
(még a nevét is elfelejtettem XD) 

5. nap - Kedvenc vérfarkas 
Scott, Derek

6. nap - Valami, amiről azt kívánod, bár megtörtént volna, de nem történt 
(Sterek , Stydia) 
Amúgy Scott és Allison összejövetele a 3. évadban 

7. nap - Valami, amiről azt kívánod, bár ne történt volna meg 
Cora. Jött -elvette Derek alfaságát - és ment...

8. nap - Kedvenc Scott- pillanat 
Sok van
Egyik az amikor az első évadban cica hangon ,,vonyított". XD
Meg amikor megvadult a 4.évadban és elváltozott az arca .

9. nap - Kedvenc Stiles-pillanat 
Amikor megszállja a Kitsune . Bírtam a sötét Stilest. 
De amúgy amikor megmenti Scottot az öngyilkosságtól, hogy ők testvérek..

10. nap - Kedvenc Allison-pillanat 
Amikor Scottal van.

11. nap - Kedvenc Derek-pillanat 
Amikor Halloweenkor cukrot osztogat a kisgyerekeknek aztán rájuk morog egyet. 

12. nap - Kedvenc Lydia-pillanat 
egyik amikor stiles elötte mondta hogy valami vagy Lydia. És utána következő jelenetben elkezdett magyarázni és kiakadt h pedig VALAMI VAGYOK!

13. nap - Kedvenc Isaac-pillanat 
Amikor Derekkel a kocsiban van : 
-szóval a testvéred...-
Derek rá néz.(kinyírlak ha megszólalsz tekintettel)-
-Jó majd máskor. Vagy soha.. igen inkább soha

Meg amikor az öltönyben üzletel :)

14. nap - Kedvenc Jackson-pillanat 
Az kevés van. nem is emlékszem ilyenre
Talán az amikor leosztja Stilest és Scottot az öltözőben
15. nap - Kedvenc szülő 
Stiles apa 

16. nap - Kedvenc tanár 
az edző

17. nap - Kedvenc szereplő 
Scott

18. nap - Egy sztár, akit szeretnél a showban látni 
nem szoktam nézni mert nem tudok angolul

19. nap - Kedvenc pár 
Allison-Scott és Stalia 

20. nap - Egy kedvenc dalod, bármelyik részből 
az első évadnak voltak a legjobb számai

21. nap - Egy pár, akiket szívesen látnál együtt 
Scott anyu és Stiles apu
és persze Sterek

22. nap - A legsokkolóbb halál 
Allison. :c 

De tulajdonképpen tudtam h valaki megfog halni, ezért mindenkiért aggódtam, kivéve persze Stiles és Scott - mert ők biztos maradnak. De a többiek? Be voltam parázva ha valaki megsérült.
 Ezért meg is nyugodtam kicsit h ő megy el .. de azért sajnáltam..
23. nap - Egy pillanat, ami összetörte a szíved 
ehhez nem kellenek szavak.

24. nap - Egy pillanat, amin a legtöbbet nevettél

25. nap - A legjobb csavar a történetben 
Nekem mind tetszett de egy se jut eszembe. XD 
Mondjuk az hogy *Spoiler* Stiles a kitsune* Spoiler vége*

25. nap - Kedvenc gonosztevű 
Peter és bár a kinézete nem okés.. a Nogitsunét is bírtam
Azok a fogak..

26. nap - Kedvenc epizód 
3. évad 16. a uv partis rész 

27. nap - Kedvenc idézet 
,,Még egy olyan lelkileg kiégett, élőhalott ember, mint én, is tudja, hogy nem szabad alábecsülni az emberi szeretet erejét." Peter 

28. nap - Valamit, amit szeretnél látni a 3B-ben. 
vagyis már 4. évad. 
többet megtudni a Bansheekről,
 Maliát teljes cojot alakban látni,
 Derek megmentése
 (sírok! ő nem mehet el! Ne! Csak őt ne

Hát ennyi ,
majd kövinek a Gyűrűk ura jön :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése