2020. január 18., szombat

Újév - book tag



1. Milyen olvasási célokat tűztél ki magadnak? Hány könyvet tervezel elolvasni 2020-ban?
 Idén.. akarom mondani tavaly 86 könyvet olvastam. Már csak egy kicsi kellett a 100hoz :D Úgyhogy ez a cél. Plusz a párom képregényei elolvasása ;)  (Már amiket felírtam a listámra, mert minden hónapban jönnek újak így teljesíthetetlen az elképzelés :D)
És persze a várólista kihívás teljesítése :) 
polc itt: Link
Tavalyelőtt és tavaly is sikerült jókat választani és sikerült :))




2. Egy író, akitől szeretnél olvasni, de eddig még nem sikerült .
Agatha Christie és Dan Brown (A Da Vinci-kód írója) . De nem hiszem h még idén sort kerítek rájuk.

3. Egy író, akivel még mindig nem tudsz betelni .
Fekete István :) Tolkien .

4. Egy könyv, amit újra akarsz olvasni .
Már olvasom is :) A Harry potter 7 


5. Egy könyv, ami egy ideje már a polcodon porosodik, és végre kézbe akarod venni
Van egy pár ilyen :)  pl a sinner, a holtesteden át, soha nincs vége. 



6. Egy sorozat, amit végig szeretnél tolni elejétől a végéig 

Idén újra mangákat kezdtem olvasni .(pl Ao Haru Ride, Attack on titan) A könyv sorozatokkal hadi lábon állok. Nem tervezek újba belekezdeni. Vagyis.. Hát mégis :) A witcher trilógia végigjátszása és a sorozat nézése után el kéne kezdeni a könyveket ;)

 
7. Egy sorozat, amit végre be szeretnél fejezni 


8. Az első könyv, amit 2020-ban fogsz elolvasni


2019ből áthozva befejeztem az Easternt. Megrendeltem és már megis érkezett a Dorombolás művészete és bele lapoztam már olvastam is . Szóval ő nyert. ;)

9. Egy 2020-as megjelenés, amire már alig vársz



Hellboy – Rövid történetek Omnibus 1-2. kötet
Illetve ha megjeleneóik a dudli 4. kötete :3 

10. Egy szó, ami a te 2020-ad jellemezni fogja 
Képregények :)

11.Egy jó vastag könyv, amit beterveztél:

560 oldal · keménytáblás elég vaskos .
(Nem hangzik soknak amíg a kezedbe nem veszed.)



12.Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén:
Már elolvastam a karácsonyi ajándékomat. :)


 +1 Aktívabb blog 
Kicsit hiányolom a blogolást. Az írkálást . Booktagokkal, kissebb értékelésekkel használni szeretném újra a blogot mert elhanyagoltam . 😔Tudom nem sokan olvassák (ha egyáltalán az ismerőseimen kívül olvassák, de elszórakoztat és ez a lényeg)

4 megjegyzés :

  1. Jó tervek! Bár kicsit sajnálom hogy a könyvsorozatokat hanyagolni akarod ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folyamatosan olvasom a következő köteteket. :)
      A csontváros ,Bartimaeus 3. is rajta van a listán . Hogy újba belekezdeni a witcheren kívül hát. Nagyon kedv kérdés.

      Törlés
    2. jó hallani hogy nem felejtetted el őket :D

      Törlés