2014. november 18., kedd

blog- blogol.

Már ideje lennem írnom valamit :)
És mivel csináltam pár emlékképet a blogol.hu-ról,  ezért jó lenne ha a más is látná, mondjuk  a régi tagok,  ha ők nem mentettek le ilyeneket és mondjuk nosztalgiázni szeretnének. :)

Ehhez a bejegyzéshez ezt a számot ajánlom :)
Inu4ever búcsú bejegyzéséből (link)
 



Az elbúcsúzások :) XD


Utolsó napok Nosztalgiája :)


Pár saját blogos kép :)
inu4ever
fvb
-
(Most jövök rá h nem csináltam róla képet )

mi4enújra

sziszka949 (imádtam azt a kék hátteret)
 

alkonyat.blogol
A blogolon mi csináltuk az első alkonyat blogot XD
Ennek régen nagyon örültem :D 

rocki949
Sokáig ezt a blogot vezettem :) Aztán valamiért átköltöztem az inu-ra.

A nap képe örömei :)

Hát ennyi képet mentettem le 

A chat a főoldalon .
Egy időben jó beszélgetések voltak rajta :) Jó társaság.. aztán..
veszekedések , valakik ott élték le szerelmi életüket, aztán ebből lett vita XD 
jaj lol :D

de eljött a végzetes  nap ... és már csak ezt láthatjuk :


Nekem tetszett hogy volt ,,chat", fórum, napképe, toplista, blogszülinaposok kiírása, és hát a sajátos varázsa :) 
Sok mindent elveszítettem abban a blog költöztetésben :D
 Rá mentem a gombra és már ment is .. 
a sablonban elhelyezett dolgok mind elvesztek , na jó párat megtaláltam de .. ahh > <" 




Azért a mostani blog nézettsége is megy felfelé :)
pár elkapott szám :)
 


De a régi blogomhoz képest semmi :\\


Én mint Inu4ever véglegesen kijelentkezek. (viszlát kicsi nicknevem) 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése