2015. október 30., péntek

Az olvasásiundor oka . Nálam.

Pár hónapja nincs kedvem nagyon olvasni . Vajon miért, gondolkoztam ma.
Már egy ideje bennem van ez de nem írtam le. Talán így jobb h kiírom magamból .

Pár évvel ezelőtt a legnagyobb mélypontomban elmenekültem a könyvekbe. Ez 2009 környéke. 2015ben az éld az életed . című könyv után felébredtem. Elég volt. Nem bújhatok állandóan bele egy másik világba . Nem csinálhatom ezt a végtelenségig. Van ... Kellene lennie saját életemnek . Nem csak a könyvszereplőinek. -Ez most furán jött ki de ez van.- Kialakítani a saját vilá életemet. Megoldani a saját gondjaimat. Talán ha ezt meg csinálom, megváltozok de az is én leszek, de kicsit kevesebb gonddal és remélem majd újra feltámad a olvasási mániám. Mert egyelőre ez minden, csak nem jó.
  

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése