2016. január 13., szerda

2015 Évvégi könyves tag


Gondolkodtam h animés tagot is kéne csinálni.. de csak egy-kettőt néztem meg az évben úgyhogy az elmarad .

De itt a könyves statisztika:

Elolvasott könyvek száma:105
Félbehagyott könyvek száma: 7
Folyamatban lévő olvasás: 3 ( amit '16ban olvasok de 15ben kezdtem)

Elolvasott oldalak száma: 20ezer körül
Idén szerzett könyvek száma: 35
Az év első beszerzése:   I. J. Parker: Sárkánytekercs
Az év utolsó beszerzése:  Yazawa Ai: Nana 7.
Újraolvasott könyv: 9
Elolvasott teljes sorozat: 3 (éhezők viadala- dramacon - lidércfölde)
- 13 könyv első rész
4 könyv befejező rész (Naruto utolsó kötete az a plusz egy)
Magyar írótól / írónőtől  könyvet olvastam idén: 8db

- 4 könyvet tettem a kedvencek közé:

a Legek :
Legnagyobb meglepetés: Darren Shan: A holtak vonulása
Legnagyobb kedvenc: Éhezők viadala
Legkedvesebb sorozat: Dramacon :)

Legtöbb olvasás: December
Legrövidebb könyv: 80old Dóka Péter: A kék hajú lány
Leghosszabb könyv: 1264 oldal  James Clavell: A sógun

Blogos :
Könyves postok: 5
Legtöbb postot hozó hónap: február
Leglátogatottabb könyves post: 30 napos Gyűrűk ura kihívás

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése