2017. április 9., vasárnap

2016 film lezáró




1. Legjobb film amit 2016.-ben láttál. 



 2. Legnagyobb csalódás. 
A bűn éjszakája 2

3. Legnagyobb meglepetés. 

Kötéltánc
Egyszer nézősre saccoltam . de imádtam :)

4. Egy film ami boldoggá tett.
Bolgdoggá? Hogy megjelent?
A Legendás állatok és megfigyelésük.

5. Egy film, ami szomorúvá tett.

Everest
6. Legijesztőbb film, amit idén láttál. 
Kettő horrornak beállított filmet néztem . De a lidérc nyomás inkább csak undorított mintsem féltem tőle . A bíborhegyen meg nem ijedtem meg egyszer sem .


7. Legnevetősebb film, amit idén láttál. 

Deadpool :)

8. Legújabb kedvenc karakter. 

Deadpool.. :D

9. Legjobb film, amit moziba láttál. 


10. Filmek, amiket mindenképp megszeretnél nézni 2017-ben. 

galaxis őrzői 2

+1 Hányszor voltál  idén moziban, miket néztél?

10
Legendás állatok és megfigyelésük 3D
Deadpool


Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei 3D


Kubo és a varázshúrok 3D


Suicide Squad – Öngyilkos osztag3D


A kis kedvencek titkos élete 3D


Star Trek – Mindenen túl 3D


X-Men – Apokalipszis 3D


Warcraft – A kezdetek 3D


Kung Fu Panda 3 3D



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése