2015. január 1., csütörtök

2014 teszt

Miért idént írok mindig ha már '15 van? Mert még nem álltam át :)
( plusz tettem fel még pár kérdést.)


♣Mi olyat tettél 2014-ben, amit még eddig soha?
- Munkába álltam
- 3 conra eltudtam jutni
- Cosplayeltem
- Troliztam (röhejes de csak con-okon voltam Pesten :D)
- 4-es metróztam
- láttam a Parlament egy részletét (amikor kijöttünk a kocsmából XD)
- el buszoztunk a hősök tere előtt 
- Először rendeltem E-bay-ről :D
-
-
-valami még biztos eszembe jut 

♣Betartottad az újévi fogadalmaidat? Fogadsz valamit 2014-re?
Nem volt fogadalmam. Max annyi hogy nem veszem túl komolyan a kihívásokat. (a várólista csökkentősket nem is sikerült teljesítenem:D )
Idén legalább azokat elakarom olvasni.

♣Született valakinek gyereke a környezetedben? 
Nem.

♣Halt meg valaki, aki közel állt hozzád?
Nem.

♣Milyen országban jártál 2014-ben?
Sehol ><
♣Mit szeretnél 2015-ben, ami hiányzott 2014-ban?
Jobban oda figyelni a rajzolásra :)

♣Melyik 2014-es dátum marad örökre az emlékezetedben?
Talán az őszi mondocon.. az az éjszaka a szálláson.. pokol

♣Mi volt a legnagyobb sikered 2014-ben?
Hogy csak kettőből buktam meg...
♣Mi volt a legnagyobb kudarcod?
Megbuktam a pótvizsgán :\

♣Volt komoly betegséged, vagy sérülésed?
Ínygyulladás miatt láz

♣Mi volt a legjobb dolog, amit vásároltál?
aka.. attack on titan-os köppeny és cicafül :D















♣Kinek a viselkedése érdemel elismerést?
erre tavaly sem tudtam válaszolni. Lehet jövőre kiveszem..

♣Mire ment el a legtöbb pénzed?
Mondo con.. nem akarom megszámolni mennyi jönne ki :D
nyári-őszi-téli... bár nyáron még volt diákom .. :)

♣Mi az amitõl nagyon-nagyon izgatott lettél?
höhö :D Hobbit megint XD :D
(Évben egyszer megyek moziba :D)

♣Melyik dal fog 2014-ra emlékeztetni?

♣Tavaly ilyenkorhoz képest...

...boldogabb, vagy szomorúbb vagy? 
semleges. nincs különbség
...híztál, vagy fogytál?
ugyan annyi :D nem fogyok- nem hízok. 43-48 között ingadozok

...gazdagabb, vagy szegényebb vagy?

Az attól függ miben..
Talán egy picit gazdagabb

♣Mit szerettél volna többet csinálni?
olvasni? Filmet- sorozatot- animét nézni:D
♣Mibõl lett volna jobb kevesebbet csinálni?
Magamba zárkózni, egyedül lenni :\

♣Hogy töltötted a Karácsonyt?
Höhö :D
Ádám, Éva: Mary-vel és Alice-el ajándékoztunk. Mivel lekéstem a buszt még ott maradtam egy és fél órát. Honfoztunk .. jobban mondva néztem ahogy honfozik :D
Amikor fel szálltam a buszra voltunk a sofőrön kívül 2-en a :D Valamit furcsálltam. Mentünk egy megállót mire le esett: nincs fel kapcsolva a lámpa ! Kinézek és meg láttam a csillagokat. Oda nyomtam a fejem az ablakhoz h minnél többet lássak. Olyan jó pillanat volt ^^
Meleg helyről elsuhanó sötét táj és a ragyogó csillagok *w*
1. nap
Mamámékhoz mentünk át :)
2.nap
Na itt betegedtem le teljesen két napig hőemelkedés, az ínygyulladás miatt :\ nagyon sz*rul voltam

♣Estél szerelembe 2014-ben?
nem

♣Mi volt a kedvenc tévéműsorod (sorozat) 2014-ben?
Amerikai: Doctor who♥♥♥ , Teen wolf ♥♥♥♥
Koreai: Hero ♥♥
Japán(anime): Attack on titan, Tokyo ghoul, Natsume, Free

♣Mi volt a kedvenc 2014-es filmed?
Amerikai:  Hobbit 3 :DD Hmm meg az útvesztő
Koreai: No Breathing
Japán: Kuroshitsuji

♣Van olyan, akit most utálsz, de tavaly ilyenkor nem utáltad?
Nincs

♣Mi volt a legjobb könyv, amit idén olvastál?
Patrick Ness kés a zajban könyvei 
Egyszerűűen imádom












♣Mi volt a kedvenc 2014-es mangád?
Hát pár kötetet olvastam idén, legalább 80-at tudtam jelezni a molyon, de van amit csak az aa-n tudok vezetni most ismételném magam h  tg, aot, ...
de ami új és más hmmmm nézzük: katt a polcért









Arcana és árnybíró!!

Még kedvencek lettek: My dear one, Death note, Nineteen










♣Ki volt a legnagyobb zenei felfedezetted az idén?
Hmmm Imagine Dragons tavaly is imádtam de idén szerettem bele igazán.
Ezek lesznek az új blogháttér zenék:


♣Mi az, amit kértél és meg is kaptad?
cipő, könyvek, édesség 

♣ Mi az, amit kértél, de nem kaptad meg?
hmmm.. őőőő.. nem emlékszem ilyenre :D de biztos volt

♣Hány éves lettél az idén és mit csináltál a születésnapodon?
20
szerintem semmit, mert két nappalra rá tartottuk meg az ajándékozást :D
Sauron tortával :DD
 új könyvekkel is gazdagodtam *w*


♣Mi az az egy dolog, amitől sokkal jobb lett volna az éved?
És úgyszintén a pozitív gondolkozást tudom föl hozni.. De dolgozok rajta !!

♣ Hogy írnád le az öltözködési stílusodat ebben az évben?
Öltözködési stílus? ugyan az :D

♣Mi segített józannak maradni?
A sok könyv, olvasás, filmnézés...

♣ Melyik ismert ember jött be idén a legjobban (mint pasi/csaj)?
Seo In-Guk idén új bias avatás volt :D   






♣Ki hiányzott a legjobban?
---

♣Ki volt a legszuperebb ember, akit idén ismertél meg?
Legszuperebb ? Hát.. de azért aranyos :D
Unokatesóm barátja: Robi :)

♣Mi az a tanulság, amit le tudsz vonni 2014 történéseiből?
Nem mindig úgy történik ahogy akarjuk, de nem adhatjuk fel. Előre (is) kell nézni.

♣Idézz egy dalból, ami jellemzi az évedre

Hogyha rontottál, tanulhatsz belőle,
Ilyenkor nincs más hátra, mint előre.
A rosszat jó követ, nem lesz folyton nehézség..

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése