2015. január 29., csütörtök

♪ ♩♫ Blogháttérzene csere ♪ ♩♫


Ahoj!
Gondolkoztam hogy egyáltalán kell-e a blogra zene. Hmm és döntöttem hogy ha valakinek nem tetszik akkor úgyis lekapcsolja, (és elég szembe tűnő helyen van) szóval fölös ezen agyalni.
Lecserélem a zenéket igaz 1-2 db azért marad.
Amik voltak:
1

2

3

4

5

itt a többi: lejátszólista

Amik jöttek és főleg a szövegük fogott meg:
1

2

3

4

és a többi... blogon lát  hallható ♫
Eddigi leghosszabb lista ;)
Rock/metál zenék vannak fönt rajta ezek után, hallgassátok végig ha gondoljátok , ha szeretitek a stílust akkor fogtok pár jó számot hallani :D

   

4 megjegyzés :

  1. naná:) sőt a másiknak is kár hogy az nincs magyar felirattal mert annak talán még szebb a története, meg néztem youtubon még hasonlókat JoyDreamer-től és le is töltöttem párat:D

    VálaszTörlés
  2. Ja a Vocaloidosra gondolsz? Azt hittem az Imagine Dragonsra :D

    VálaszTörlés