2015. február 3., kedd

Január-- összefoglaló


Eldöntöttem hogy minden hónapban, (vagy második hónapban, ha nem volt túl sok esemény) lesz egy összefoglaló : mit csináltam, mit vásároltam magamnak, milyen ajándékot kaptam/vettem másnak stb.

Mit cselekedtél ebben a hónapban:
-Elkezdtem edzeni : felülés, fekvőtámasz stb.
-Visszatértem a Doramákhoz :D Újra megnéztem az Iljimae-t

-Hóból leszálló sast akartam csinálni de nem volt jó a hó
 az albumhoz

-Elkezdtem a Chuck-ot újranézni ;D
- 4 db blog bejegyzés ;)
-Befejeztem a Gyűrűk ura 2.-t
-Csináltam egy jrock maratonos péntek estét :DD
 

-Könyvtárba vissza vittem minden könyvet, mert a Gy.u.-ra és a Sógunra akarok koncentrálni
-Őz leséses séta/túra
 az albumhoz

-Apu féle  tárcsás sütés volt
-Sugón hambi evés :D
-Bajai Anime klub
-3-4 év után koriztam *w*
-Alice-el Teenwolf és Sao maratonok :D

Milyen eltervezéseid voltak.
1.Minden héten 3 napot nem gépezek
2.Addig nem kezdek bele más könyvbe míg ezek be nincsenek fejezve!! Megcsinálom! (karc)
3.Elkezdek edzeni

Végrehajtásuk sikeres volt-e
1. Nem szó szerint , de kevesebbet vagyok fent mint előtte.
2. Folyamatban van . Tartom magam . Sikerülni fog. :D
3. Heti egy-kettő meg van. De naponta kéne. -- szóval nagyjából. :D


Ajándékot kaptam
-Nővérem hazajött Londonból . Igaz nem Griffendéles vagy Mardekálos sál (pedig  jó lett volna :D)
de persze ezeknek is örülök  :) :D
-Korizást :)

Ezeket vásároltam magamnak
Soroljam? :D Egy gyűrű, savanyú cukor, pizza, lángos, hambi, péksütik, (ebben a hónapban rengeteg kaját vettem) energia italok, Sprite, Kés a zajban, Hablaty figura, Sárkánytekercs, Kaneki kulcstartó.



Minek örültem legjobban?
Kaneki kulcstartó, az Egy Gyűrű (mert karácsonyra vártam és azt hittem elveszett a postán), Kés a zajban.


Ezeket vettem másnak:
Lángost, vacsira anyuéknak ;)

Egy kiemelkedő könyv amit elolvastál ebben a hónapban
Erőss Zsolt: A Békási szorostól a Mount Everestig
中原アヤ: ナナコロビン (Nanaco Robin) 1.
Ivan Soulek – Karel Martinek: Kerékpározás

Milyen filmet -sorozatot- animét néztél végig?
film
Walter mitty titkos élete
A Hópárduc talpra áll :'(

anime
Terror in Tokyo ,
 Natsume

sorozat 
Iljimae ;)
És az Így jártam anyátokkal-al nagyon jól és gyorsan haladok :D Már a 6. évadnál tartok ;)

Összességében milyen hónap volt?
Egész jó. :D

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése