2015. június 5., péntek

február március április

Egy kissé elkéstem de mondtam h nem túl aktív hónapokat összevonom :)
(és már írhatom a májusit XD)

Mit cselekedtél ebben a hónapban:
február
-Teenwolf maratonok Alice-el
- emlék üveget készítettem :) link itt 
-péntek 13. : lekéstük a buszt és 2 órát várakoztunk a hidegben a következőre XD
-Könyves polcot rendeztem

előtte
utánna


-Elmentem sétálni a Türr kilátóhoz
-Így jártam anyátokkal maratonok :)
-Mozgómozi: Jupiter felemelkedése 3d-ben ;)

-Molytali --téli :)

-Honfoglaló Alicékkel
-4 blogbejegyzés
-Barátnőm kisminkelt :D


nem nem így szoktam kinézni  :D
kb így :D átlagos kinézetem:
március
-Alice-el : Sherlock sorozatot néztük és a Teenwolf befejezése
- ki olvastam a Gyűrűk urát !!!
-Pizzabevásárlás és Castiel nézés .
(újcsatornát csinált nem tudom belinkelni azokat a videókat :\\)

de itt egy:


-DUMAJAM Baján !! : D
                                     
-NAPFOGYATKOZÁS március 20.-án
(mivel nekem egy kép sem sikerült jól ezért itt pár kép a netről)
itt egy wikis link

-Őzes séták


-Elkezdtem a Dextert *w*


-Mozgómozi -- liza a róka tündér


-Dexter olvasása -- könyvtári fotós délelőtt ^^
                      

-Utolsó munkanap :):

április
-Alice-el elkezdtük a Hősöket és folytattuk a Trónok harcát (4.évad) , félbehagytuk az Iljimae-t és a Sword Art Online line II-t
-Kerti munkák :)

- Tavaszi Con!! Összes képem itt
Bturboval ^^
Conos pillanatok:
3 napig nem aludtam --csak fél órákat és 3 órákat-- Szállás helyett elmentünk kpop buliba.. xD
Mart végig néztem  és amv vetítésen elaludtam. XD aztán feltöltődve mentem tovább XD
Elköltöttem a Bajáról- Garára buszjegy árát.. ezért elkellett mennem Vaskútra a mamámhoz aludni :D 4óra teljes kóma . Aztán az első busszal haza. :D Megnéztem a nap felkeltét aztán mentem aludni.


-(első) Bundáskenyér és palacsinta készítés
-160 km biciklizés a hónapban (60 meg 80 van egy hét után +20)

-Molytali --tavaszi -- Forró csoki --Dexter olvasás
-Naplemente fotók :)
-Alkotásaim:

Milyen eltervezéseid voltak:
február-
befejezni a gyűrűk urát és a sógunt :)

Végrehajtása sikeres voltak-e:
február
nem :D (márciusban lett befejezve mindkettő :D)   
    
Ajándékot kaptam:

február
Édességet
Jupiter felemelkedése

március
csontos kesztyű *.*
             
április
    
Ajándékot adtam
február
Sütit vettem Alice-nek

március
      2 hamburger anyuéknak     :D         
április
Anyu szülinapi ajándéka    

        
ezeket vásároltam magamnak:

február
Ott egy Szürke a zöld zacskóban XD
március



 






április
Derek Triskele
conos vásárlás
ez mind egy nap jött össze



-Minek örültem legjobban?
A nem akarlak megölni-nek :D
És a fotóknak amit kinyomtattam

Egy kiemelkedő könyv amit elolvastál ebben a hónapban:
február
--


március
James Clavell - Sógun :D
J.R.R. Tolkien
Gyűrűk ura ;)
Dan Wells
Nem vagyok sorozatgyilkos


















április
Dexter dühödt démonai
Drága, dolgos Dexter










Milyen filmet -sorozatot- animét néztél végig?
(összevonva a három hónap)
-film
Holnap határa
Liza, a rókatündér
Robotzsaru
A bűn éjszakája














Sötétségben - Star Trek
Jupiter felemelkedése
Rurouni Kenshin 2:
Kyoto Inferno
Rurouni Kenshin 3:
The Legend Ends
Zathura - Az űrfogócska














(A Kenshin valamiért nem akar beállni a helyére .. na mindegy legközelebb montázst csinálok)

-anime


                Parasyte
Naruto
The Last
















 

-sorozat

Sherlock





És elkezdtem nézni a Dextert :)


Összességében milyen hónapok voltak?
Háát, elmentek. :D


1 megjegyzés :