2015. június 29., hétfő

Május


Mit cselekedtél ebben a hónapban:
-Majálisoztam :)) (felültünk nenivel a haligalira XDD)

-Nagy szülinapi ajándék magamnak (CSEND)
-Morning Show BAJAI kitelepülés !!!



-Kis rókákat láttam


-villámnézés éjjelenként*-*

-Pécsi mozi :3 (avangers2)
-Mozgó mozi --2film egy napon .. (Bátaszék-es jelenet XDD) (avangers2-argo2)
-Galaxys őrzői hétvége :D

Milyen eltervezéseid voltak:
Pozitív gondolkozás :))


Végrehajtása sikeres voltak-e:
Úgy érzem igen

Ajándékot kaptam:
 Ajándékot adtam:


anyák napjára:













Ezeket vásároltam magamnak:


-Minek örültem legjobban?
-

Egy kiemelkedő könyv amit elolvastál ebben a hónapban:
Nagy Réka
Öko anyu


















Milyen filmet -sorozatot- animét néztél végig?

-film





















-anime
Kamisama kiss 2. évad













-sorozat
 My girlfriend is a Gumiho













Összességében milyen hónap volt?
Igaz semmi szülinapos hangulatom nem volt...
de amúgy jó ◕‿◕
 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése