2014. április 4., péntek

2013 teszt:

Hmmm... álljunk neki még egyszer a listának... egyszer már begépeltem a dolgokat de a blogol-nak hála véletlen arrébb nyomtam és bele veszett a homályba minden... Na akkor..:



♣Mi olyat tettél 2013-ban, amit még eddig soha?
Spontán Cosplayeltem Baján XD
  

Betartottad az újévi fogadalmaidat? Fogadsz valamit 2014-re?
Hm
1. nem veszem túl komolyan a kihívásokat (molyon)
2. azt fogom olvasni amihez éppen kedvem van és nem azért olvasom el mert lassan lejár hozzá a kihívás ._.
kb ennyi :D
Idei fogadalmam az volt h elolvasom azokat a könyveket ami a várólista csökkentésre rá raktam (3 kihívásra jelentkeztem, különbözõ könyvekkel) és utánna szabad a vásár és azt olvasom ami jön… Jó tanács ne tegyétek ezt magatokkal >< XD
Született valakinek gyereke a környezetedben?
nem :\
Halt meg valaki, aki közel állt hozzád?
Igen sajnos :\

Milyen országban jártál 2013-ban?
Sehol ><

Mit szeretnél 2014-ben, ami hiányzott 2013-ban?
Többet lenni a barátaimmal? Hmm egyelõre ennyi.

Melyik 2013-as dátum marad örökre az emlékezetedben?
sajnos a szemptember 21 ... 

Mi volt a legnagyobb sikered 2013-ban?
letettem a Szakmai vizsgát :)
Mi volt a legnagyobb kudarcod?
Talán az hogy nem tudtam be illeszkedni az új osztályba...
Volt komoly betegséged, vagy sérülésed?
Ha az influenza annak számít...36,8 és 38,5 között ugrált egész nap a lázam azt hittem ott halok meg.
Mi volt a legjobb dolog, amit vásároltál?
Akatsuki köppeny :D (a piros pólós, deidara hajú vagyok én és a köppeny lopó meg Alexa Alice :D)
  
Kinek a viselkedése érdemel elismerést?
A pápáé? :D Na jó így 3/4 12-kor este nem tudok ilyet fel sorolni XD
Mire ment el a legtöbb pénzed?
Könyvekre- mondoconra:D
Mi az amitõl nagyon-nagyon izgatott lettél?
Hogy megyünk a Hobbit 2-re 3d.re :D dec 15.-én már mentünk is elõzõ nap volt a premier :)
Melyik dal fog 2013-ra emlékeztetni?
A születésnapomra ez XD
DE AMÚGY SZTEM EZ:D

Tavaly ilyenkorhoz képest...

...boldogabb, vagy szomorúbb vagy?
Szomorúbb, persze akkor is voltak nehézségeim de nem volt ennyire rossz a helyzet
...híztál, vagy fogytál?
Ugyan annyi... 44 és 46 között ingadozok évek óta

...gazdagabb, vagy szegényebb vagy?
Ugyan annyi... Mivel még nem keresek ezért a néha kért zsebpénz van.
Mit szerettél volna többet csinálni?
Olvasni :D Barátaimmal együtt lenni ><
Mibõl lett volna jobb kevesebbet csinálni?
Internetezés? Gépezés? Hm igen.
Hogy töltötted a Karácsonyt?
Alice-nél töltöttem a szent estét bizonyos okok miatt,
másnap haza mentem a mamámék aznap eljöttek.
A második nap olyan volt mint egy teljesen normális nap.
Estél szerelembe 2013-ban?
Abban a bizonyos dologban vagyok hogy : mi lett volna ha...

Mi volt a kedvenc tévémûsorod 2013-ban?
Amerikai: Chuck♥
Koreai: time wolf, Iljimae ♥♥
Van olyan, akit most utálsz, de tavaly ilyenkor nem utáltad?
Nincs
Mi volt a legjobb könyv, amit idén olvastál?
fogós kérdés : talán az utolsó tündés sorozat befejező részei vagy jakuzák holdja vagy a Tokió vice vagy az aranyiránytû északi fény(újraolvasás)
de a holtak világa és a Natsuo Kirino: Kín is nagyon jó volt ... na meg a Battle Royale *.*

Ki volt a legnagyobb zenei felfedezetted az idén?

Kim Jaejoong (mondjuk őt már ismertem csak idén szerettem meg teljesen :D)

és Lindsey Stirling



Mi az, amit kértél és meg is kaptad?
Hmm talán a ballagási pénzt ajándékot

Mi az, amit kértél, de nem kaptad meg?
Egy repjegyet Japánba, Koreába esetleg Finnországba :DD
Mi volt a kedvenc 2013-as filmed?
Amerikai: aki ismer annak egyértelmű: Hobbit 2 :DD
Koreai: Psychometry
Japán: Rurouni Kenshin *w *
Hány éves lettél az idén és mit csináltál a születésnapodon?
19 és az egyik barátnőmmel a ballagás és a szülinapom alkalmából berúgtunk XD
Emlékszem a japán barátja még el is énekelte a happy birthday-t XDD
Van pár emlékezetes momentum arról a napról XD
Mi az az egy dolog, amitől sokkal jobb lett volna az éved?
Talán egy jobb gondolkozás mód :) :\
Hogy írnád le az öltözködési stílusodat ebben az évben?
Öltözködési stílus? Hmmm hááát nem a legjobb és tavaly idén nem is sok ruhát vettem. Teljesen normális az öltözködésem. De valójában hangulathoz öltözködök amikor rockkos hangulatom van akkor azt veszem fel ami meg maradt a rocker korszakomból :P és stb
Mi segített józannak maradni?
A sok könyv, olvasás, filmnézés...
Melyik ismert ember jött be idén a legjobban (mint pasi/csaj)?
Még mindig a biasom Jks... mármint Sukkie... Jang geun suk :DD
Ki hiányzott a legjobban?
Vagy inkább kik:
A gyerekkori barátnőmre sokat gondoltam idén ... Lindára Akinek valójában nem is ez a neve :D
És az ált. isiben a legjobb barátnőmre: Laurára
Ki volt a legszuperebb ember, akit idén ismertél meg?
Kornis Szefi :) Sajnos nem személyesen de youtube-on követem hmm nem is tudom .. május óta? Sokat segített a videóival. Fõleg a Szefilógus videói sokat jelentettek számomra amikor kirekesztettnek éreztem magam az osztályból.. meg ilyenek ...
Mi az a tanulság, amit le tudsz vonni 2013 történéseiből?
egyrészt: Vigyázz mit kívánsz!
És gondold végig mikor vagy a legboldogabb és élvezd... mer elmúlik
Idézz egy dalból, ami jellemzi az évedre
Próbálok megtalálni kit nem látok
Próbálok meghallani kit nem hallok....


áh inkább csak be linkelem ezt :
Mondjuk én nem a szerelmemre gondoltam pár helyen hanem a mamámra

2 megjegyzés :

  1. Szia nagyon tetszik a blogod és nagyon meglepödtem amikor olvastam hogy én hiányoztam neked a legjobban Lindára akinek nem is ez a neve :D aranyos vagy nagyon! jó volna már összefutni majd ha jobb idő lesz és eltudok menni a lánykámmal a mamához be kopogok ám hozzád! már sokszor akartam csak nem mertem! am 2013-ban igen is született gyerek a környezetedben!! "Lindának akinek nem is ez a neve" máj 15-én egy kislány születet ugy hogy ezt megjegyeztem!!!!!! azért szeretlek mjad beszélünk pusssz! :D

    VálaszTörlés
  2. Hi!
    Jó, de nem vagy nagyon a közvetlen közelemben :D Egyébként gondoltam rá hogy beírom őt de, mint mondtam nincs a közelemben :\\

    VálaszTörlés