2014. április 4., péntek

Dokik/Scrubs(2)

El is felejtettem hogy lehet hogy valaki nem is ismeri a sorozatot:
Az Emmy díjas történet John Dorian medikus

Gyakran bizarr élményeit mutatja be. "JD" úgy érzi, hat évnyi tanulás után mindenre fel van készülve, ami a kórházban érheti. A medikus azonban gyorsan szembesül azzal, hogy rengeteg meglepetés várja új munkahelyén, ahová legjobb barátjával, Turkkel érkezik.

Amikor J.D. megérkezik a kórházba, nem is sejti hogy milyen figurákkal lesz körülvéve. 
Az üldözési mániás karbantartó(mindenes),

a szarkasztikus, és mindenkit leoltó fõorvos,

a kórházigazgató, aki a megtestesült gonosz,

alkotják a cselekmények gerincét, de még sok más idióta figura is feltûnik...


Igaz csináltam már ilyen bejegyzést.
De akkor még néztem és nem láttam teljesen. Igaz most sem néztem végig mert a 9. évadról hallottam milyen. És emlékszem pár pillanatra a Comedy Centrálos nézésem során.. és hát ha majd megnézem próbálok úgy tekinteni rá mint egy ova-ra vagy special részekre :D Nem akarom elrontani a 8. évad lezárását, de kíváncsi is vagyok. A 8.-at nagyon jól lezárták, meg is hatódtam a lejátszásnál amiket elképzelt.
Valójában ott fejlõdött nagyot (érdekes módon én is észrevettem, általában nm figyelek ilyenekre) amikor feltette (azaz felragasztotta) a kórház büféjének plafonjára és a rezidensek siránkozását hallgatta, és eszébe jutott h õ is ilyen és nem akar ilyen lenni. Sajnos nem tudom hanyadik évad hanyadik rész mert csinálnék róla pillanat képet de így utólag nem tudok csinálni nagyon semmit majd az újra nézésnél pár év múlva. Mert újra nézem az biztos :D

Amikor a 8.é. végén ott ültem és sírtam.... Hmmm megnézem az elsõ részt. Akkor figyeltem meg hogy kívülrõl hiszen 2001-ben jött ki az elsõ évad és 2010-ben fejezték be. Komoly 10 év


     
Egyszerûen imádom *.*♥♥♥ Mindenkit :D 

Na jó Cox feleségét az elején nem nagyon bírtam de megszoktam végül :D

Bár lenne olyan barátságom mint ami Csoki maci és Vanília maci között van :)



Na jó azért az utolsó pár évad elég izé volt.

Ott kezdett elromolni a dolog ahol kiderül hogy gyereke lesz. Nekem onnantól kezdõdött a mély repülés . Egy az hogy elötte nem is ismertük a csajt és hirtelen gyereke lett tõle.

Na mindegy.

De azért aranyosak :)



J.D.-nek van egy forgatókönyve egy orvosról akirõl kiderül hogy vámpír :D

Pár jelenetet  el is képzel  be is raktak a sorozatba :D

XDD miket találok :D


A nyolcadik évad valamelyik részében jó volt a környezet váltás, kicsit elmentek a kórházból. :)


5.é. 8.r. XD 
Hát ezen a jeleneten de röhögtem XD
Elképzelte milyen lenne ha eltudnák választani a fejét a testétõl és így dolgozna 
(lebegõ fej doktor) 
Az a pillanat: ,, LoL! XD Tiszta Castiel XDD"

ez egy késõbbi elképzelés :
XDD
Pár film parodizálás :D
Star wars:

Narnia :D


Találtam egy meme-t is :)



És egyéb más beteg, és röhejes részek :D 
pillanatképeim :

Elliot hideg tenyere XD





És most a videók.
 Hmmm de hosszú bejegyzés lesz :D 
Mindegy ez a sorozat megéri :) 

6. évadig történõ táncok :D

,,Huch egy õrült!" magyarul nem találtam ezért itt van angolul XD
Musical-es részben volt :D
Bakik:D
Opening

Hosszabb opening klippel:


Mindent imádtam benne :)

A zenéi is jók voltak. 
Örök kedvenc marad 10/10

újszerkesztés:)
2 videó :

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése