2014. április 4., péntek

Time Between Dog and Wolf ~ Wolf and dog ~ 개와 늑대의 시간

Istenkém de vágytam már ilyen izgalmas sorozatra! Sok-sok ilyet még!
Tizedik rész fölött pár percre abba hagytam a nézést és ki mentem anyuhoz ,
ránézek : ,,Nem értem hogy, hogy lehet nem szeretni az akció filmeket?! Olyan izgalmas :D"
Ott lett kicsit béna a dolog amikor nem ismerték meg, csak hasonlít rá ... Hm így vissza gondolva érthetõ.
Kay fõnöke Mao-t is megkedveltem a végére, mert hát szimpatikus volt a karaktere
A City hunterhez tudnám hasonlítani de mégsem .. Bosszú állás , szerelmi szál itt is meg van csak itt egy kicsivel komplikáltabb a dolog.
a vége ..*SPOILER* ahogy kifeküdtek az is tiszta City hunter

a pozíciójuk is hasoonló (a képre rá mész akkor megnyithatod nagyobba) *SPOILER VÉGE*

A legvége jó volt, nem is nagyon tudták volna lezárni 16 epizódban máshogy, és az hogy ezek után teljesen normálisan visszatér a régi életéhez, kicsit fura lenne, Ezt meg a Gyûrûk urához tudnám hasonlítani, amikor Frodó az utolsó percekben gondolkodik hogy ezek után hogy illeszkedjen bele a régi kerék vágásba..
Úgyhogy így végig gondolva jól lett befejezve és lehetne 2 évadot csinálni, Párizsban :D
6.résztõl indul be igazán, onnantól kezdve meg sem álltam és végig néztem az egészet. Egy szóval 10 részt egymás után bevágtam.
Spoiler nélkül írjam le az alaptörténetet? Hm lássunk neki:
Thaiföldi ügyészt nyomoz egy banda után, mikor keresztbe tesz nekik lelövetik,
csakhogy ezt a gyereke (lee soo hyun) szeme láttára (akit emiatt éveken keresztül rémálmok üldöznek). A gyermeket a család barátja örökbefogadja és felneveli a saját fiával együtt.

E közben a Thaiföldön megismert kislány is lassan felnõ és Koreába jön.
Soo Hyun-t felveszik a Nemzeti Hírszerzõ Szolgálat-ba (röviden NIS).
Az elsõ küldetése nem úgy sikerül ahogy kellene és találkozik emberekkel a múltból...

megtaláltam a szalagavatós ruhánkat is benne :)
(én a göndör hajú vagyok) csak a fodor hiányzik

16 részes
akció, romantika
promo képek
egyéb pillanatképeim:
A háttérzene:
Hát nem valami kiemelkedõ de imádom :))
fõleg az akciós jeleneteknél:

és az ending:
Elõzetese:
Összegezve ? Imádtam *w* Egymás után megnéztem kétszer. :D
A második visszanézésnél a Barátnõmmel néztem végig (aki a képen van velem ) volt pár emlékezetes pillanat:

Örök kedvenc marad . Újra nézõs :310/10
Vigyázat spoileres részek lehetnek azoknak akik nem látták:
forgatási videó:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése