2014. április 4., péntek

kamisama hajimemashita


Hogy errõl mért nem írtam elõbb értékelést? 
Jó kérdés, mondjuk lehet azért mert blogolási válságban voltam :D :\
Olyan kis aranyos fantasy-s történet :3 Barátnõimmel újra megnézem :) (legalábbis azt hiszem úgy beszéltük meg , már nem tom)
Minden meg van hozzá ami egy jó kis animéhez kell: Jó történet, bishi, aranyos kiscsaj, plusz egy kis fantasy.
Kimondottan olyan anime amitõl nem kell sokat várni, de amit kapsz azt imádod. :D
Wolf Rain szomorkás hangulata után néztem meg ami adott hozzá egy kis pluszt :) Hát igen a wolf rainrõl sem írtam véleményt de ami késik nem múlik.
A mangának az elsõ két kötetét olvastam és nagyon jó :))
magyarul az animeseries fordítja itt: link
Köszönöm nekik ^^
Leírás:
forrás: link
Momozono Nanaminak az iskolából hazaérve szerencsejáték-függõ apjának nyomát sem találja otthon, csak egy levelet arról, hogy elutazott. Nem sokkal késõbb kopogtatnak az ajtón az adóbehajtók, és felszólítják Nanamit, hogy azonnal hagyja el a kéglit, mert azt lefoglalják apja adósságainak ellenében. Nanami épp keserû balszerencséje miatt bánkódik a parkban, amikor egy különös férfira figyel fel, aki egy cseppet sem ijesztõ kiskutya elõl próbál menedéket keresni egy fa lombjai közt. A lány játszi könnyedséggel elzavarja a kutyust, a "megmentett" férfi pedig mikor meghallja, milyen pocsék helyzetben van, felajánlja neki, hogy beköltözhet a házába, ahol õ már egyébként se járt nagyon rég óta. A férfi egy puszit nyom Nanami homlokára majd ott hagyja. Nanami jobb ötlet hiányában felkeresi a megadott címet, odaérve viszont átverésnek hiszi az egészet mivel a szóban forgó ház igazából egy templom...
Amv


 Találtam egy gif-et is :D
A zene nagyon tetszett ^^
na jó az opening és az ending egy kissé ratyi volt az elején, de végül megtetszett ^^



Nekem nagyon tetszett ^^ lehet hogy idén újra megnézem :D
Csak 12 részes plusz egy 25 perces ova amit 12percre lelehet bontani met 2 rész van benne :\ 
Rövid de nagyon jó :D

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése