2014. április 4., péntek

Warrior baek dong soo

Hát ennek is a végére értem :D
Az elején nem akartam megnézni mert valaki nagyon ,,erõltette", aztán 10.résznél
megálltam mert annyira jó hogy 2-3 nap alatt megnéztem volna az egészet
 höh :D sikerült elhúznom 2 hetet a sztorit :DD
29 részes + 1 a hogyan készült ;)
a sztori hmm hát szerintem kimondottan szászke naruto efektus :D
De ezenfellül rendkívül összetett sorozat :)
A szerelemben sem tudtam kiszámítani ki hogy, merre és kihez egy bizonyos pontig
*spoiler* oh én pedig jin junak szurkoltam >< hiába szinte mindig a nemes hölgy nyer a sorozatokban ><**spoiler vége**
A festõ srác tök aranyos volt :) Róla nincs is képem :'(
Cho Rip-et bírtam az utolsó részig
~
alkottam egy kicsit :DD hát azért remélem fellehet ismerni õket
Ég urát és kard szent is egy összetettebb szál
Hmm az ég urát is kedveltem. Na jó amikor elõször megláttam
- mint ahogy Woonat is játszó színész is (Yoo Seung-Ho)- megijedtem :D
Hát mondom ezzel sem találkoznék egy sötét sikátorban/utcában aztán ahogy ment tovább a sorozat annál jobban megkedveltem :D
Hát és Samo, áh hát õt imádtam :D Kicsit olyan volt mint az iljimae-ben Soe-Dol :D
Jin ju gyerekként :) olyan szép ez a kislány :) nagyon aranyos :D
És felnõttként.
Egy nutellás üveg elfogyott mire végig néztem :D Valamit mindig enni kell XD
popcorn csoki bármi az a jó h nem látszik megrajtam XD
~
És most jöjjön pár kép :D
ez a making videóban volt benne XD szakadtam a röhögéstõl :DD↑
Don soo:
és a többi vegyes pillanatképem:)
És most pár amit a netrõl szedtem XD
és még egy utolsó :)
~
a zenéje egyszerûen gyönyörû *w* a kedvencem:
és itt egy hunsubbal :)
~~~
Akinek a Naruto tetszik annak ez is fog . :D
10/10 vagy 10/9 mert a végét nagyon elkapkodták hogy miért kellett Cho ripnek az utolsó részben....*szájára teszi a kezét*
egyértelmûen újranézõs sorozat ;)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése