2014. április 4., péntek

álmok




Álmok amiket nem akarok elfelejteni rovat következik :
a Morning show-ban hallottam miket álmodnak az emberek én is szoktam ilyen összevisszaságot álmodni de azt általában elszoktam felejteni :D
♦♦♦♦♦
Délután elálmosodtam és lefeküdtem. Kezemben a hobbit könyv és elaludtam. Valami rémlik h összecsuktam a könyvet át öleltem és úgy feküdtem tovább....
eredmény: Thorinnal álmodtam h itt volt és a griffet csináltuk eggyütt XDD 











Alexa is benne volt csak nem emlékszem már rá h mit csinált... rémlik h hatalmas megdöbbenés h thorin nálunk van XDD az afej XD
♦♦♦♦♦
Koreában voltam és ott volt a Vanda is aki Recepciós volt. Meglátogattam. Hátra néztem a sorban és egy ismerõs arc mosolygott rám. AHH. le kaptam róla a fejem és teljesen elvörösödtem. Utána megkérdeztem vandát h ezt h bírod ki? Õ nem mondott semmit csak írogatott a papírjára. Utánna hátra-hátra néztem Hong Ki -ra 



 Jók ezek... csak több lenne :D         

2 megjegyzés :

  1. Imádom a bejegyzéseid Leah ^^ <3 Azt az utolsó képet mintha rólad mintázták volna! ^^

    VálaszTörlés
  2. :))

    És tényleg a zokni , a macska *w* és a hó *.*

    VálaszTörlés