2014. április 4., péntek

Hong Gil Dong

 
Hong Gil Dong egy nemesi családba születik Hong In Hyung fattyújaként.Apja, aki nem más mint a Belügyminiszter nem ismerheti el saját fiaként, nem is iskoláztathatja a tehetséges fiút. Hong Gil Dong mégis Mesterére talál egy buddhista papban, aki megtanítja õt a harcmûvészetekre és az életre.

Miután felcseperedett nem látta életének semmi értelmét, azt tervezte, hogy megszökik Kínába, de ekkor egy esemény felborította nemcsak utazásának terveit, hanem az egész életét: A Yongmun szervezett kivégezte a Tolvajok bandájának vezetõjét, mely posztot a késõbbiekben maga Gil Dong veszi át.

Mindeközben a Herceg titokban partra lépett és visszatért az országba, hogy visszakövetelje magának a trónt...
LEÍRÁS FORRÁSA ITT: KATT!

~~
Ez a történet ouww *w* :D :\ :)
Koreai Robin Hood történet több bonyodalommal.
Olyan jó volt *w* Igaz most kivételesen nem Jks karakterének szurkoltam hanem a másik félnek Gil Dongnak.
Amikor belekezdtem ebbe a doramába úgy voltam vele hogy sukki miatt megnézem de a dorama tutira felejtõs lesz, viszont amikor
megnéztem az elsõ három részét tudtam hogyha úgy alakulna h Jks karaktere ki lesz írva akkor is végig nézem.. végül persze egész végig bent volt ;)
úgy sajnálom hogy vége :'( Hm párszor elkellt egy zsebkendõ...
hiányozni fog a banda :'( :'(



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése