2014. április 4., péntek

A jakuzák holdja és minden más


Nehéz errõl a könyvrõl értékelést írni. Igaz csak most fejeztem be
de ez... ez... nem találok szavakat. Már egy ideje nem találtam olyan könyvet ami ennyire lefoglalt, lekötött.
Hihetetlenül bele tudtam élni magamat pár eseménynél a írónõ bõrébe... csak hogy ahelyett ahogy drogokkal töltöttem ki az életemet a könyvekbe temetkeztem.. és ott bújtam el. Igen tudom ez sem megoldás de már dolgozok rajta
Talán nekem is egy tetoválás kellene? :) Mondjuk már megterveztem hogy milyen lenne:
Egy ülõ farkas ami a kifli (negyed) holdra vonyít és a hold mellett lenne 3 4 csillag :)
Hogy ez mit jelképezne? A farkas én lennék , a hold az élet, a 4 csillag meg akik sokat jelentenek nekem: Mary, Alice, Nicole, és a gyerekkori barátnõmet aki ma már nincs köztünk Kittit .
Miért állt görcsben a gyomrom miközben ezt leírtam(?) jó kérdés . Na vissza a könyvre.
Nem volt egy pillanat sem, amit untam volna. És ha belegondolok, hogy ez mind megtörtént vele és kibírta, akkor kezdem el, igazán tisztelni Shoko-t.
Hm most olvastam elõször, 3 japános könyvet egyszerre :D
A pontyok úsznak a tavaszi égen
Battle royale
és a Jakuzák holdja :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése