2014. április 4., péntek

Inuyasha


Életem (és szerintem az ország minden animésének egyik) nagy animéje amit tavaly fejeztem be. Egyszer elkedtem nézni, hogy most aztán befejezem és végre lezárom a dolgot. Erre a 167. résznél meg állt. És így néztem hogy mi van. Ennyi? Na neee! Nem lehet. Aztán utána olvastam hogy lesz majd befejezõ sorozat epizódok. Volt ez kb. 2006-ban? A blog még létresem jött akkor. Azóta sem tört le az inuyasha lázam, és ez az oldal is inu-kép gyûjtõnek indult, mint most a naruto2.blogol.hu bár az ha meg van ez úgy is marad ;)
Valahova írtam is már értékelést, de nem tom hova.
Mondjuk teljes egészében még mindig nem tudom lezárni a történetet mert most a mangát olvasom 56 kötetbõl most tartok a 13.nál :D El leszek vele még egy kicsit. Meghát a rajzolása is egy kicsit más ahhoz is hozzá kell szokni. Persze nem azt mondom hogy csúnya a rajzolása csak anime után fura . De csak fejlõdni fog, mert 1996-ban kezdte és 2008-ban fejezte be. Bár az is lehet hogy ugyan abban a stílusban rajzolta végig . Na majd megtudom ha oda elértem :)
Jaj most eszembe jutott amikor kicsik voltunk és Inuyashást játszottunk az utcán. Meg amikor a barátomék udvarán találtunk pár hatalmas mûanyag botot és azzal kardoztunk: ,, Teeesaiggaaa tedd a dolgod! Széélborda" :DD
Könnyeket von a szemembe az emlék (a meghatódástól hoy úgy visszamennék oda és hogy milyen hülyék voltunk) XD Igaz most 19 éves fejjel láthatatlanul ott lennék mellettü(n)k és röhögnék hogy mi mindent csináltunk még :DD



Ehhez a bejegyzéshez nem sok képet teszek. Épp elég inus kép van 2008óta :D

Februárban feltenni karácsonyi képet elég fura XD



Elég hosszú bejegyzés lenne ha minden inuyashás emlékemet lekéne írn de itt van pár:
Tök fullra felhangosítottam a tv-t :D 
Erre nõvérem bejött hogy: miért ilyen mese dalokat hangosítok fel, mondom neki, mert te is fel szoktad hangosítani! Erre õ az lehet de én nem mese dalokat és kiviharzott a szobából. Ez valahogy meg maradt bennem :\ :)


Igen tudom ez egy megható jelenet és persze rész, de amikor elõször elolvastuk a haverommal az A/+ teletexén hogy a rész címe az hogy: Se veled sem nélküle(d).... Elkezdtünk szakadni a röhögéstõl :DD És elkezdtünk énekelni ,,Se veled sem nélküled élni nem lehet..."


Apám eddig legnagyobb kiakadása:

Olvassa a táskámon a kulcstartót:,,JKS ♥ Sukkie fan." 
Mi az a sukki? Mondom : Fordulj meg és ott az a csávó.
Õ: Nem értelek. Még ezt az utolsó szamurájt még megértem , 
meg a csávót a varjúval de ezeket a japán csávócskákat nem értem. És ezeket az inuyashákat is....... 
Jobban körül néz...
,,Mi az hogy nincs Inuyasha a faladon, és pokémon sincs! 
És Songoku se ! Bár ezek az alakok hasonlítanak rájuk
(naruto és sasuke mondos nagy poszterre mutat)"
És durcásan kimegy a szobából.
Úgy elkezdtem röhögni XDD
És akkor rá döbbenek: ,,Nincs Inuyasha a falamon! O.O " Na majd az is kell szerezni :DD


Kedvenc részek egyike :D

Tök jó kis amv-ket találok
Fekszik mix

 Mondoconos élmények egyike: 

én is levideóztam de itt egy jobb minõségben:D

Itt értékelni sem kell mivel 10-es skálán 100-as pontot adok rá :D 

És ahogy csináltam a bejegyzést újra elkapott a vágy h újra nézzem :D
Biztosan lesz még pár kép róla a blogon és majd a mangához is csinálok külön bejegyzést :)) 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése