2014. április 15., kedd

Hero ~ koreai drama (2009)

Olyan jó volt! Jó! Kellemes! És... és... hangulatos.
A Bv után kész felüdülés *w* A play full kis és ez között vacilláltam. Végül Lee Junki győzött :)
(Most az Arang és a Magister meg a My Girl között gondolkozok :D
Olyan régen láttam már középkorit , de úgy szeretem a jelen koraiakat is XD)
Pirinyónyit Romantikus egy-két helyen vicces. Hm. Nem tudom besorolni.
Akció... az túlzás, de közelít hozzá.
(milyen jó értékelés lesz ez is XD)
Bosszú állás, korrupció, újságírás és média.

A történet
Ott csöppenünk bele h a főszereplő épp lesi fotózik... a színpad fölött. A sikerült képeket kiadják az újságba de hamisítványnak titulálják. Az újság csődbe megy és elindul a történet.. XD
Szereplők
Több olyan színészt találtam benne aki valahonnan ismerős volt. :D
Beethoven Virus-ból ismert csávó
Akire nagy nehezen, utána néztem asianwikin :D
Aztán a ledöbbenés h nem ismertem fel Baek Dong Soo-t :D
 Utána felbukkant még egy :D Hwang Jin-Joo.
Szintúgy a Warrior Baek Dong Soo-ból , és ő volt ott a kedvencem :D
Baek dong soo-ban
Hero-ban :)
Az összes újságírót bírtam :D
De a csaj nyivákolós animés hangját rühelltem és azt figyeltem h mindig idióta ruhákat visel.







A főgonosz csávó az egyik barátnőm pasijára emlékeztetett. xD
 
Na és ez a ruha... ahogy mozgott belefájdult szinte a szemem XD

Csoportkép
Volt egy jelenet ahol egy latin tánc klubba mennek. Az a hang ahogy ki mondja hogy ,,Sofia"
 hát 3-szor végig néztem :D


A főnöke is aranyos volt:


Mondjuk ezt a képet a háttérben levő könyvek miatt mentettem le xD

Egyéb pillanatképeim:
elmo ^^

Nekem nagyon tetszett ^^
10 pontot kap mert azért egy kicsit többet is ki lehetett volna hozni belőle de a 10/8 meg van :)
zenék:


előzetesért katt a képre :

Plusz pár gif amit csináltam de elfelejtettem fel tenni:D
;)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése