2014. április 4., péntek

Nana


A legjobbkor találtam meg ezt az animét :) Pont hangulatomhoz illet. A mondoconon megvettem olcsón az elsõ két kötetet (a belépõ levásárlás miatt 1000 ft. volt mind2 :D)
A live Action még tervben van majd lehet h ahhoz külön postot csinálok. Mindkettõ Nanát kedvel(t)em
(az elején :) Aztán ahogy ment a történet Oosaki maradt a kedvencek listáján)
A „bájos" átlagos tini Komatsut,*gyors leszedett a netrõl egy képet róla*

és a rokker, zûrös Nanát.

A zenéje , ohh hát az megfogott.
elsõ opening


háttérzenék:
Meg van még egy csomó jó száma: lejátszó lista megnyitása


A történet:
Két huszonéves lány tart Tokióba, hogy megvalósítsák nagyon különbözõ álmaikat, és mindkettõjüket Nanának hívják. Komatsu Nana egy vidéki polgári család lánya, naiv, nyílt, és folyton szerelmes; Oosaki Nana egy félárva punkzenész – határozott, kemény lány, aki önmagát és karrierjét keresni megy a fõvárosba. A sors úgy hozza, hogy a két Nana elõször a vonaton, majd Tokióban is találkoznak. Szerelmek és szakítások, siker és bukás, boldogság és tragédiák kísérik felnõtté válásukat.


Shin karaktere nem nagyon fogott meg de a kinézete igen :) És jó kis páros alkottak a kis csajjal. :)

Nekem *spoiler* Hachi pasijai közül
*spoiler vége* õ a kedvenc:
 Nobu :3
Elsõ sírós animém. Filmeken elszoktam sírni magamat de az animékben sosem tudtam bele élni magamat a szereplõk helyébe, hát itt igen.
És... és mi ez a befejezés ? Oké elvileg jön a folytatás de, de.. ahh ><


Komatsu Nanát , elnevezik Hachinak ami egyfelõl Hachikou-ra, a legendás, hûséges kutyára utal, másfelõl a nana, hachi, azaz hét, nyolcban rejlõ vicc miatt fontos.
Nézem a képeimetés Hachiról nincs is képem csak Nanáról :D csak ez az egy van:


Kedvenc Animaxos reklámom róla (vagyis elõzetes) :


De itt a másik is :))


Pár pillanat képem :





Junko rajza:
Kapcsolatok
Szegény Naoki XD

Akkori háttérképem (most hobbitos :3)


Ez is mint szinte minden amit végig néztem 10/10
Szinronnal néztem és nagyon jó volt

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése