2014. április 7., hétfő

új bejegyzés

Na szóóóval 
A blogol.hu mint írtam be fog zárni, ezért átköltöztem a blog.hu-ra. Ott egy kicsit körbe néztem és csak gyári sablonokat láttam, az admin felület sem tetszett, ezért azt is ott hagytam. De nem fogom tudni elfelejteni mert egy felhasználónévvel 3 blogom van ott.  Az Inu ... A wolfcat az fvb és naruto2.
Az fvb egy lezárt/elhanyagolt közös blog volt .
 (még át is kellett nevezni mert 3 betű nem lehet egy blognak a címe... :\)

A naruto2: az egy kép gyűjtő blog volt és lesz is mint eddig volt. Ebben az esetben tényleg jól jött a költözés mert legalább nem egyesével kell majd feltölteni a képeket. Évekig egyesével csináltam. Nem kis meló azért :D

2007-óta fent voltam az oldalon, az inu4ever elött és közben is volt még egy-két blogom .
Egynek még mindig tudom a jelszavát de le van szüneteltetve, h ne lássa senki. Érdekes.. a blog.hu azt mondja h a blogol.hu régi szerver, régi motor viszi akkor az mért van h ott lelehet szüneteltetni a blogot az újnál meg nem? De, lehet, egyesével...
Hát, nem tudom mit csináljak azzal a bloggal. ><

Hogy honnan jött a wolfcat? Egyszerű és egyértelmű :D
1. jól hangzik
2. új nevet kellett kitalálni mert az inu4ever már az utóbbi időben el... 
(hmm hogy is mondjam használódott? Nem ez nem jó szó :\ Inkább érvénytelen volt már a blog jellemére  és azon gondolkoztam h megváltoztatom. De kiderült ha ilyet kérsz akkor a minden elveszik :\\ Hát most  már mindegy)
3. A kedvenc állataim a farkas és macska :D

régebben is láttam már ezt a cikket de most az egyik barátnőm megtalálta és én újra felfedeztem XD
vérfarkas kinézetű macska. 
Jó lesz a Berni pásztorom és a norvég erdei macskám mellé XD
egy-két képen elég érdekesen néz ki.. de cukii :D
 katt a cikkre.
katt, a cikkre.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése