2014. április 4., péntek

Bethoven virus - koreai drama / 베토벤 바이러스 hun

 Beethoven virus

A zene: nagyon jó .

A történet: Jó lenne de nem okés.

Jks miatt néztem végig. Úgy hogy 2 részt komolyan átlapoztam, és csak pár jelenetet néztem belõle. De az elején még tetszett .

Az elsõ koncertig. Utána teljes lejtmenet, addig a pontig hogy már nézni sem akartam. Nem is tudok normális értékelést írni. :\

Pont akkor jött ki a Pretty man és mivel én nem szeretem ha hetente jön ki egy rész.. ezért elkezdtem nézni a beethoven virus-t ... úgysem láttam még
elven, de nem gondoltam volna h ilyen lesz :\ De mirõl is szól ? itt van a
Leírás:

Adott egy öntörvényû karmester, egy fiatal rendõr, aki zenei zseninek bizonyul, és egy hegedûmûvész, aki zenekar szervezésébe fog, hogy kikerüljön a pácból. Megannyi humoros és szívszorító pillanattal követhetjük nyomon a történetüket.


Persze jó volt a zene, a színészi játék. Na de az a dadogós csávó (aki a warrior baek dong soo-ban szerepelt) kiakasztott az elején, de azért vicces is volt.

A Fõszereplõ lány is elég érdekes emberbe szeret bele . Furcsáltam is
   

A pillanat amit nem akartam elhinni . A maestro tud nevetni

Pillanatképeim:



Netrõl leszedett képeim:









Meg is kérdezhetnétek hogy miért töltöttem le egy csomó képet ha nem tetszett...
A válasz egyértelmû : Jang Keun Suk
Az említett zene: 1.link , 2.link
Jks , a zene és a szereplõk miatt kap 3 pontot .
10/3 . De erõsen gondolkozok a 10/0-n :\ december óta szenvedtem vele és február ban végeztem. Ah..
Trailer:


Ált. egy jó doramával max. 1-2 hét alatt végzek.


Volt pár jelenet benne ami persze tetszett , de vagy a Doramában vagy bennem hiányzik valami h élvezhessem . Nem nekem találták ki az biztos.
De azoknak ajánlom akik szeretik a komoly zenét és a zenekari dolgok foglalkoztatják.

Bigbang is kiparodizálta :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése