2014. április 4., péntek

statisztikák ~adatok(a régi blogból)

Valamelyik nap nézegettem a blogot
Mentem lefelé, megpillantottam a statisztikát hogy mennyien láttátok a blogot
59.666  Hmm oké ezt lekapom :D.

 ÉS hamár itt vagy akkor szavazz! ;)
Már egyszer elkezdtem írni a bejegyzést de egyszer csak leállt a mozilla... (eredetileg chrom-ot használok de blog szerkeztéshez mozillát mert a másikban nem lehet a képek nagyságát méretezni, csak számokkal és az nem annyira jó.) És az explorer? inkább hagyjuk.

Na hol is tartottam? Ja igen, miközben a másikat írtam eszembe jutott az éves statisztika a mystat-nál.
Megnéztem és azért van különbség a tavalyihoz képest is. Itt az összes év ami meg van a stat. alapján mert 2008 és 2009 elsõ fele. Persze gondolom ez titeket nagyon érdekel XD
Talán vissza kéne állni a csak képek feltöltéséhez? De.. minek? Így érzem jónak a blogot úgy ahogy van (nagyjából, a címkéket még megkéne csinálni csak túl sokat kell vele babrálni, és most jutott eszembe hogy fejléc képet is feltehetnék :)
Van itt egy másik nézõkém is :) ami azt mutatja hogy honnan jött az emberke ide :

Vajon õk hogyan kerültek ide? :D Na mindegy, úgy örülök nekik *w*

Molyon mégrégebben fent voltam az egyik listán:) Mondjuk voltam már elõrébb is :D
Megcsináltam a 2014-es várólistás polcomat is :) szigorúan csak a 12-es (és altern) könyvet kérõre :D Egyik részem sajnálkozva nézi a 24-es kihívást , de istenem idén az volt a bajom h túl szabályozott és lekötött az olvasásom. Nem akarom h ez legyen jövõre is. De így bele gondolva megcsinálom a 24-es listát is és akkor azt nem veszem annyira ,,komolyan" mint a 12-est.
...ezt a gyökeres és Sheldonos gondolkozás módot már XD

Mire ez a bejegyzés elkészült be léptünk a 2014-es évbe ezért is beteszem ezt :D
Így is próbálok kívánni boldog új évet :)

Azt hiszem pont avatart váltottam amikor toplistás lettem :D Igaz csak egy napra, de ez is valami :DD

A 2013-mas év 4842-vel zárult. Hát ezért volt ennél a blognak jobb éve is ^^"
Animeadditson is néztem a dolgaimat és elég érdekes :D 2013 okt. 8.-ai adat
Egy kissé össze-visszaság lett ez a bejegyzés de hát istenem ... XD
még tavalyi írás kezdemény volt csak nem tudtam be tenni mert nem volt idõm meg kedvem ^^"

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése