2014. április 3., csütörtök

you're beautiful hun

Igaz h tévedésből kezdtem el nézni
(barátnőim a to te beutiful-t nézték és
mivel én nem vagyok nagy angolos-
sõt most gondolkozom azon
h online valamennyire megtanulok angolul
-
csak annyira emlékeztem h beutiful-os a címe XD)

de egyszerûen imádtam az egészet !
asszem meg van az új kedvenc doramám és az is igaz h ez csak a második doramám XDXD
1.city hunter
2. you're beautiful
3.*most kezdem* Personal Taste



(ez is jó rész^^)
röviden összefoglalva:
van 1 csaj aki segít a ikertestvérének mivel az megbetegedett , pont amikor be kerülne a csapatba...

ezért a lány beöltözik a tesójának :) de ott ,,bonyolódik" h a fent említett fiú
 
  
 Jeremi épp banánt eszik XD



ezeket a zenéket, ezeket a srácokat oh mind a 3 jól néz ki de *ah nem figyeltem h kell írni* kjung a legjobb
*SPOILER VESZÉLY*SPOILERVESZÉLY*
#kedvenc rész amikor megkergeti a malac XD


meg amikor csinálja a malacnyulat*csak a kiejtését jegyeztem meg
...meg persze van még de ezt felsorolni ez az egész oldal nem lenne elég! (=
#azért szegény Shon wo-t és Jeremy-t sajnálom :(
#az is nagy volt amikor kim riporter összeszedte az egész történetet és a
bátorságát és nagy iramba megy go mi namhoz ..letépi a ruháját TE LÁNY VAGY! :) aztán mégse XD

vége*SPOILER VESZÉLY*SPOILERVESZÉLY*vége



ui: aki látta a doramát az gondolom tudja miért a lime színt választottam ;)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése