2014. április 3., csütörtök

you are my Pet hun



elsõ gondolatom amikor néztem a filmet: ez most komoly? O.o :D
Hát röhögni... na meg fejet fogni azt lehet rajta


alaptörténet:

Van egy táncos csávó akinek nincs hol lakni ezért a
haverja felajánlja h akinél dolgozik(?)
talán befogadja. Igen be is fogadja és a srác (valamiért) eljátsza h õ a kisállata (pet-e)

Zenék amik tetszettek:
  1. Hey Girl
  2. my lady
  3. mandy
 jaj de cuki :3 XD
Ahogy unokanõvérem 1 másik doramára én erre mondom h talán Animében jobb lett volna.
Na de akkor nem láthatnánk Jgs-t ilyen röhelyes helyzetekben XD

na miután ezt kiírtam utána néztem :D és 14 kötetes manga megfilmesítését néztem meg :D
hm most h 11 fejezetet elolvastam a mangából...
(mert csak ennyit fordítottak magyarra:( pedig olvastam volna még^^) szerintem újra megnézem a filmet :D

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése