2014. április 4., péntek

hó~ havas helyzet

Oh hogy ez a kép mennyire igaz. És hogy mennyire népi divat lett káromkodni rajta és szidni a havat :D
Én imádom ezért egy kicsit zavar...
Hétfõi jelenet:
Ülök a reggeli buszon, rengetegen vannak fent rajta. Mivel párás volt az ablak csináltam magamnak egy kis kitekintõt. Beértünk az egyik faluba, oh mondom magamban esik a hó:) Egybõl elmosolyogtam, az elsõ hó. A többi ember is észre veszi hogy esik. Környezetemben mindenki az én kitekintõmön néz ki. Ok, nagyobbra csinálom. Erre: szinte egyszerre mondják: ,,Úristen! Esik a hó " ,,Na ne már..." meg ilyesmik. Én ki majd, körbe nézek aztán megint ki. Egyetlen mondat hagyta el a számat: ,, De király "
Akkor körbenéztem és kb. ezt láttam

 meg ezt :
Hm oké :D

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése