2014. április 4., péntek

Álmaim Jks-sel :DD

Nem sokszor történik meg velem h Jks-sel álmodok XD Ez a 3.
Tegnap hallgattam pár számát, néztem pár képet róla erre azt álmodtam hogy:
Nem tudom hova jártunk tanulni és két idegesítõ lány keveréke rá indult Jks-re .
Az egyik barátnõm (Nicole) mondta h ez így nem lesz jó . Én pulykavörösre változtam és félre löktem a csajt és elkezdtünk beszélgetni. Utánna valahogy
hallottam Jks gondolatait de az álombeli énem nem .
,,lehet h végre találkoztam olyan lánnyal aki olyan mint a doramákban? Hmm lehet..."
aztán elmentem onnan.
Nicole meg azt hitte h elhívott randira és errõl áradozott h milyen büszke rám meg ilyenek.
a 2. álmom hogy ott alszik mellettem :) csak ennyi :) Kinyitottam a szobám ajtaját ott állt az ajtóban megfordultam és bemásztam az ágyba, jött õ is és ott aludt mellettem és belenéztem a szemébe. Abba a gyönyörû szemébe.
a legelsõ: mentünk egy utcán (Garán a Partizán utcán :D) és minden gyümölcsfánál megálltunk zabálni. Az utolsót vagy nem vettem észre vagy már nem érdekelt, de õ oda ment.
Kérdem hogy még mindig tudsz enni? O.o
mondja : Persze mert NARANCS !
én: öhm oké XD

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése